miercuri, 13 mai 2009

Apa! Deşi pare liniştită, ea erodează malurile…


Salut!
Apa. Apa?! Deşi pare liniştită, ea erodează malurile…
Promitem că nu vor exista scurgeri. Apa minerală nu o să ne dea bătăi de cap. Picătura sapă în piatră. Adaugă apă.

Acestea suntem noi: Cleo, Emma şi Rikki. Ştiai că suntem sirene? Iar aceasta este noua revistă dedicată fanelor serialului H2O. Adaugă apă! În niciun caz în stare lichidă, ci în întregime pe hârtie. Vom naviga în barca aventurilor, vom înota în marea fericirii şi vom ajunge departe, în larg. Totuşi, de anumite ape trebuie sa ne ferim ca... de foc.

Vrei să înoţi cu noi?

16 comentarii:

  1. Suuuuper! Ce ma bucur ca in sfarsit a aparut revista. Cand anume o pot gasi la chisocuri?

    Va pupa,
    Carla

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a recomandat si mie prietena mea revista...e cool!!! Bravo fetelor si bravo celor care au adus-o in Romania

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bn k a aparut revista H2O.....dar nushi knd apare nr. 2 al revistei H2O...:):)


    Va pwp dolce:-*:-*
    RAMONA...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai are cineva revista h2o nr.1 si nr.2 care mio pot da mie (revista trebuie sa fiu cu postere si tot daca se poate) pliz ajutati-ma! deja acuma am descoperit revista h2o :( -_-" cine ma poate ajuta contactati-ma la emailul: baby.doll21@ymail.com pop dulke la toti fanii h2o! cine mio poate da ai dau la schimb: episodul 1 si 2 din h2o sezonul 3, si multe alte filmulete care nu gasesti nicaieri cu sezonul 3! ms la toti si please fiti buni si ma ajutati! mai ales redactia daca ma poate ajuta! ~_~ asi da si bani pe reviste daca sa poate doar sa am nr.1 si nr.2 intro conditie destul de bine! ms la toti si sper sa ma ajute cineva! :( :)

    RăspundețiȘtergere
  5. madalina mergeani23 iulie 2009 la 05:00

    nu am gasit numarul 2 ajutor
    p.s.cea mai tare revista,chiar ma gandeam la o revisa cu sirenele mele preferate

    pupici de la mada

    RăspundețiȘtergere
  6. BUNA!
    SUNT OCHIAN CLAUDIA .AM 13 ANI .SUNT OMARE FANA A H2O ACUM CA A APARUT REVISTA ESTE SUPER . AM UITAT LA SERIALUL H2O DE LA PRIMUL EPISOT CELE 3 FETE SUNT SUPER VA pup
    saLUTARI TUTUROR FANILOR
    CLAUDIA

    RăspundețiȘtergere
  7. Revista e super!Am toate numerele,dar va rog ceva:intr-un nr. sa dati cadou albumul de stickere h2o(de la firma Chio) si in fiecare nr. macar 2 stickere de lipit in album!
    Multumesc!D. Roberta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Super revista e magnifica bravo voua!

    Va admir,
    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare!!!!!!!Acum sunt si reviste H2O.....Ador serialul si voi incerca sa nu pierd nici un numar din revista....Dar din pacate la mine in oras s-au inchis toate chioscurile si numai cand merg in alte orase pot sa-mi cumpar...

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare!!!!!!!Acum sunt si reviste H2O.....Ador serialul si voi incerca sa nu pierd nici un numar din revista....Dar din pacate la mine in oras s-au inchis toate chioscurile si numai cand merg in alte orase pot sa-mi cumpar...

    RăspundețiȘtergere
  11. sal va pwp si va iubesc:-*

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună!! Sunt Ioana şi blogul meu "Just Add Water" e cel mai tare blog al sirenelor H2O din România. E plin de sfaturi, noutăţi, poze, concursuri şi multe altele. Dă şi tu click pe http://ioana-victoria-h2o.blogspot.com/
    Vă pupă,
    Ioana

    RăspundețiȘtergere