joi, 21 mai 2009

Tu stii cine joaca in H2O – Adauga Apa!


Distribuţia filmului serial H2O – Adauga Apa!

* Cariba Heine - Rikki Chadwick
* Claire Holt - Emma Gilbert
* Phoebe Tonkin - Cleo Sertori
* Brittany Byrnes - Charlotte Watsford
* Angus McLaren - Lewis McCartney
* Burgess Abernethy - Zane Bennett
* Craig Horner - Ash Dove
* Indiana Evans - Bella
* Jamie Timony - Nate
* Christine Amor - Domnişoara Chatham
* Cleo Massey - Kim Sertori
* Alan David Lee - Don Sertori
* Deboarah Coulls - Bev Sertori
* Trent Sullivan - Elliot Gilbert
* Jared Robinsen - Neil Gilbert
* Caroline Kennison - Lisa Gilbert
* Andy McPhee - Terry Chadwick
* Tiffany Lamb - Annette Watsford
* Ariu Lang Sio - Wilfred
* Christopher Poree - Byron
* Annabelle Stephenson - Miriam
* Alice Hunter - Tiffany
* Andrea Moor - Doamna Geddes
* Nicole Downes - Dublura Emmei
* Teri Haddy - Tânăra Louise Chatham
* Ashleigh Brewer - Gracie
* Amrita Tarr - Julia
* Matthew Scully - Tânărul Max
* Steven Tandy - Hendrix
* Craig Marriott - Frank
* Scott Mclean - Nate-dublura
* Yasca Sinigaglia - Zane-dublura
* Martin Challis - Humphries
* James Stewart - Băiatul cu fructele
* Tim McDonald - Băiatul cu pâinea
* Tim Amos - Băiatul # 1
* Tom Calder - Băiatul # 2
* Dominic Deutscher - Băiatul # 3
* Ian Greenleaf - Zane-dublura de windsurf
* Chester Whiting - Băiatul din filmul lui Lewis
* Paul Bishop - Mitch
* Jade Paskins - Angela
* Jenna Hudson - Libby
* Liam Pierce - Gardianul
* Scott Mcrae - Poliţistul

14 comentarii:

  1. Ma scuzi Catalin,dar l-ai uitat pe Max,il poti baga te rog frumos,mersi,mai vorbim,papa

    RăspundețiȘtergere
  2. eeee dragutza revista!!!....dar ii mai trebuye cv......dar nush' ce! dar trebuie sa punetzi cadouri pt revista!mie cel mai mult shi cel mai mult mi'a placut din revista testul de la pg"32 33" a fost suberb mai ales atunci cu cadourile care as vrea io sa le am de la revista eeeee suberb dela dracu palea lante nu sunt bune de nimik cum sunt ale voastre! va pop shi ashtept cealalanta revista:*:*:* shi scuze ka am vb urat celalante reviste

    RăspundețiȘtergere
  3. Cleo,Emma,Rikki tot ce ati facut voi imi place foarte mult.Va rod sa intrati si pe al meu:wwwcleo-simpatica-cleo.blogspot.com Daca vreti sa vorbiti cu mine atunci contactati-ma pe Id-ul:Cleo_tuiti

    RăspundețiȘtergere
  4. Cariba Heine este foarte fitoasa si daca ii oferi ceva care nu prea e placut ei in special nu til va pastra ca amintire

    RăspundețiȘtergere
  5. cool. chiar ma intrebam cum se numeste Eliot si citi ani are

    RăspundețiȘtergere
  6. cel mai mult imi place de rikki...am id ei dar nu stiu daca este ea...imi puteti da voi id ei
    ?dar sa fie al ei...

    RăspundețiȘtergere
  7. cum se numeste in realitate insula maco?

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragele mele sirene trebuie sa va cer sfatul.Este un baiat la scoala care imi zice cap de mar.Mereu cand il aud ca ma intreaba ceva imi vine sa intru in pamant de rusine.Cum ar trebui sa-l tratez?Raspundeti-mi curand va rog mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. sunteti f tari dar mai ales: byron,zane,.......va pup

    RăspundețiȘtergere
  10. revista h2o e numi pt adolestcenti

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragi,sirene.Sunt o mare fana a voastra.Ma numesc Carp Mihaela si am 10 ani si jumatate.Am chear si un Club H2O.Sunt o mare fana in special al Emmei .In club mai sunt si prietenele mele Ecaterina care este fana Rikki si Maria care este fana Cleo.In fiecare zi ne intalnim si discutam episoadele.Ma bucur ca va pot scrie.Dea bea astept sa citesc cartile cu voi.Va salut!x:x:

    RăspundețiȘtergere