miercuri, 13 mai 2009

Coada perfectă


Nici nu vă închipuiţi ce efort se depune pentru confecţionarea cozii de sirenă... Mai întâi, se toarnă forme de ghips pentru picioarele fiecărei fete – astfel, costumele vin ca turnate. De abia după turnarea formelor în ghips, începe munca propriu-zisă la fiecare coadă: aceasta se confecţionează din materiale sintetice (neopren, spumă, nailon şi silicon). Pentru a obţine coada ideală, este nevoie de 6 luni de muncă.

20 de comentarii:

  1. super!este cea mai tare revista si toti prietenii mei o citesc!as vrea sa fiu ca fetele din h2o.

    RăspundețiȘtergere
  2. calumea dar vreau si eu un costum de sirena sau id lui cleo emma sau rikki od meu jeff_smeker12

    RăspundețiȘtergere
  3. chestile astea cu coada si celalalte lucruri daca as fi in locul lor as cere o marire de salariu daca au salar

    RăspundețiȘtergere
  4. 6 luni???saraii oameni:))cat efort...in fine merita!!

    love h2o:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. buna sunt sara si sunt cea mai mare fana a voastra preferata mea este ema si a prietenei mele este riki va iubim foarte mult si de abia asteptam sa vedem noua serie. pupici multi multi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu imi vine sa cred ca fetelor le e atat de greu sa poarte cozile de sirena!Sunt Maria,am 10 ani si imi doresc foarte mult sa am o coada de sirena!Va rog, stie cineva cum sa imi fac una?Sau macar sa imi cumpar?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu imi vine sa cred ca fetelor le e atat de greu sa poarte cozile!Sunt Maria, am 10 ani si imi doresc foarte mult sa port un costum de sirena.Va rog ,stie cineva cum sa imi fac o coada?Sau de unde sa cumpar una?

    RăspundețiȘtergere
  8. Iulia cea mai mare fana a voastra20 iulie 2009 la 22:06

    Sunt superbe cozile.Faceti o treaba foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Este cu adevarat greu sa faci o coada de sirena perfecta.La inceput am vrut si eu sa-mi confectionez una si a fost foarte greu sa o fac si ,in principiu,rezultatul final era 0.Cum puteam sa fiu sirena fara o coada de sirena?si m-am gandit ca nu trebuie sa am o coada de sirena ca sa fiu un adevarat fan H2O,ci doar trebuie sa cumpar revistele H2O sa vad episoadele si pot fi un fan si asa.Cand vreau sa fiu sirena doar ma imaginez cu o coada de sirena ,inotand in ocean,printre alge si pesti colorati.Eun paradis!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu e de mirare ca fetele arata ca niste sirene reale !

    RăspundețiȘtergere
  11. va platesc 60 lei facetimi o coada

    RăspundețiȘtergere
  12. oau deci asa fac cozile de sirene sa para reale!!!!Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    RăspundețiȘtergere
  13. Super tare astept sa imi scrie-ti la adresa de e-mail anmariamirza@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Se pare ca cei care au confectionat cozile de sirena au avut mult de lucru dar rezultatul a fost uimitor .

    RăspundețiȘtergere