duminică, 24 mai 2009

Emma Gilbert, fata cea înţeleaptă şi grijulie, mereu de incredere


Are un frate, pe nume Elliot; are 16 ani; are păr blond puterea ei este că poate îngheţa apa, o poate răci şi poate lipi anumite obiecte; poate îngheţa orice obiect din aer ori din apă şi poate crea viscoluri. Culorile ei preferate sunt albastru şi bleu. În primul sezon, prietenul ei este Byron, în al doilea Ash. Iată cum şi-a descoperit ea puterile:
- S-a dus la înot, ca în fiecare dimineaţă, dar, când înota s-a transformat într-o sirenă.
- În casă a îngheţat apa „zburătoare“ dintrun pahar, întinzând palma; astfel şi-a descoperit puterea.
- Văzând că fratele său a lăsat uşa congelatorului deschisa, a vrut să reîngheţe alimentele, dar a îngheţat toată bucătăria; astfel şi-a descoperit a doua putere.
- A fost afectata de Luna Plina la petrecerea tatalui ei, unde la sarutat pe Byron, si aproape l-a lasat sa le descopere secretul

11 comentarii:

  1. buna,
    ma numesc cami.
    si sunt un mare fan al vostru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,
    ma numesc Cami
    si sunt un mare fan.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place revista
    debea astept sa va o vad pe cealalta DE la sfarsitul lunii

    RăspundețiȘtergere
  4. este cea mai frumoasa intelicenta si buna inotatoare sirena este dragutza si cool toate prietenele mele o adora

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga revista h2o am o problema si as dori sa imi dai un sfat.Imi place un baiat de care ii place si prietenei mele.Ce e de facut?Te rog sa-mi raspunzi cat mai repede.



    Cu drag,
    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Emma as vrea sa-ti cer un sfat simplu.La scoala este un baiat care tot timpul ma ia peste picior cu remarci uracioase si deloc placute.Ce sa fac?Raspunde-mi curand , te rog!


    Cu drag ,
    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu vreau ca emma din h2o sa plece si sa nu mai fie mie o sa-mi lipseasca mult le iubesc pe toate 3 si o sa-mi fie dor de ea am vazut o poza cu noua emma nu imi prea place de ea cum arata nici nu se compara cu emma te iubesc si iti salut familia de omie si omie de ori sa stii ca mie o sa-mi lipsesti eu sunt din romania si sper sa vii in romania pa te pup de omie de ori

    RăspundețiȘtergere
  8. cleo face de multe ori jocuri de copii mici pe prietenul ei il deranjeaza

    RăspundețiȘtergere
  9. Emma este a doua sirena care este preferata mea....Imi pare rau ca in sezonul trei nu o sa mai joace in serial,inlocuita de o fata numita Bella(Indiana)......Dar am o intrebare:
    Pentru ca jetix s-a transformat in Disney Channel, sezonul al treilea va fi difuzat pe Disney?Va rog sa raspundeti la intrebare...
    Cu drag,
    Flavia

    RăspundețiȘtergere
  10. o uibesc mult pe Emma,e cea superba fata,as vrea sa o vad in realiate macar p o clipita.Te poop Emma

    RăspundețiȘtergere